Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza lokalem sprzedawcy, przysługuje Konsumentowi 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, od dnia otrzymania przesyłki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij  oświadczenie  o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, następnie prześlij je do nas drogą mailową karolina@12chairs.pl.

 

Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach. Możesz skorzystać z przygotowanego przez nas wzoru odstąpienia od umowy. Znajdziesz go tutaj

 

Reklamacja

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Reklamacja może zostać złożona pisemnie pisemnie na adres: Chwaliszewo 10 lok. 1, 61-104 Poznań lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: karolina@12chairs.pl

 

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

12Chairs sp. z o. o.

ul. Chwaliszewo 10 lok. 1

61 - 104 Poznań

tel. 602 29 90 29


3. Wysyłka

Przed wysyłką prosimy o kontakt z nami.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy

lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma

być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni

kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

 

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy

na adres: Chwaliszewo 10, 61-104 Poznań. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt

dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt

dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania

dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest

udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium